Problem

Äntligen fredag igen! Dock sista riktiga helgen innan plugget börjar på riktigt. Har nu fått reda på vilka kurser jag koller gå den här terminen och de är mycke nästan varje dag känns det som... Måste juh hitta en praktik plats ckså men det känns som att jag inte riktigt kommer ha nån tid för praktik. Skolan kommer ta så pass mycke tid varje dag så ända dagen då jag inte har nån lektion inskriven nu är på måndagar, men jag måste ha flera dagar praktik annars kommer jag aldrig hinna klart med mina timmar som jag måste ha för att få godkänt -.- Ibland så undrar man juh hur lärarna tänker, och hur faan jag tänker egentligen! Hade jag tagit tag i det här från början så hade jag inte suttit i den här situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0