Nä en bra där Brittmarie!!

Att sitta i skolan med ett fett jävla häfte med på riktigt 86 uppgifter som ska vara klara i morrn och man inte har en blekaste aning om vad man ska göra.. asså man blir juh lite lack. Speciellt när ens lärare lämnar klassen för att hon är fet och ska på handledarlunch och käka sig ännu fetare.. Undrar bara hur hon tänker egentligen. jag kan inte fråga nån annan lärare om hjälp heller för hon är den ända Hotell & Turism läraren vi har på den här bajs skolan. Ja jag kommer få F i hela kursen och i alla andra ämnen MEN jag orkar faktiskt inte bry mig snart, vill bara bort från den här skiten! Ett år kvar bara nu sen är jag faan fri! Då jävlar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0