My Monday

Praktik i dag då, jo faan det gick jävligt bra ändå, bättre än vad jag trodde att de skulle gå, känner mig lite stolt faktiskt haha. Idag va en bra dag, jag fick träffa Oscar, pappa, Tezz, Wilda och till och med farfar. Men ingen jessica :( 
 
 
 
Och så va dagen slut. Stort grattis till min underbara pappa som nyss fyllt år! Även fast du har svårt att visa känslor (som jag själv) så vet jag att du älskar mig. Och även fast jag kanske inte visar det så ofta så älskar jag dig också!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tezz d mezz

Vad fin du är gumman! ❤️

Svar: Haha ;) ❤️
Lundiish

2013-11-21 @ 21:43:21
Postat av: Tezz d mezz

Vad fin du är gumman!❤️

2013-11-21 @ 21:45:16
URL: http://iloapp.tezzdmezz.se/blog/blog-n-roll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0