Full fart!!

Heej!! Efter en lång och skön helg på landet så har de vart jävligt skönt att komma hem igen och träffa andra människor!! Igår så drog jag och Marcus och käkade thai och sen tog vi en promenad. I dag så hämtade Marcus mig efter jobbet, köpte hårfärg till mig och sen gick vi runt lite vid Sandvik och satte oss på bryggan och bara dog! Sååå underbar sol och värme!! Sen så drog vi och kollade till Millbert när han gaddade sig!! Så nu är jag hemma igen och är galet trött så nu tänkte jag kolla på Andra Avenyn och bara vara för mig själv ett tag! Ha de bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har han tatuerat då?! :))

Svar: Oj tyvärr så har jag ingen bild för tillfället men de är lugnt jag fixar de! ;D
Lundiish

2013-04-03 @ 23:45:18
Postat av: Anonym

Den blev ju grymt cool! :DD

Svar: Ja visst blev den haha, Faan as ball!!
Lundiish

2013-04-07 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0