Stereo Hearts

Nee asså fyyfaan vilken jävla fredag! Den började inte alls bra -.- efter skolan så var jag tvungen att åka in till akuten för att röntka min hand som typ är svullen och blå. De tog 4 timmar tills doktorn sa att de var en kraftig stukning med en inflamation i typ och att den kändes som kram snö -.- Robin ch Elin va me mig också. När vi äntligen va klara där så drog vi och käkade på Taco bar, sen åkte vi till vikjö, träffade Mathias och Ante och sen så följde jag och Elin me Robin till centralen och sen åkte vi hem. Och nu ska jag typ lyssna på musik i mina mjukis kläder och soooova!! Hahaha Hoppas ni har haft en bra fredag iaf. Gonatt snyggingar! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: hannah

SV; 60 & 12 årskalas idag :) sen vet jag inte vad som händer imon :) vad ska du göra ? :)

2011-09-24 @ 12:03:34
URL: http://hannahprinsessa.blogg.se/
Postat av: Fillippa

Sv: I helgen händer det inte så mycket mer än stallet, Själv då ? =)

2011-09-24 @ 19:03:37
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0