Hoppas

Tjaaaa!!! just nu sitter jag i skolan. Jaa jag veeeeet....jag har blivit as dålig me uppdateringen :( Hahaha men har inte direkt vart vid datan så mycke plus att jag har blivit väldigt lat och trött på sista tiden nu när skolan verkligen har dragit igång på riktigt. Jag ska bättra mig, jag lovar! ;D men iaf, om typ en timme så har vi idrott så vi ska till Zinkensdam och ha friidrott typ :S de kommer väl vara helt okej men tror inte att jag kommer me...har typ gaalet ont i fotleden ''/ Jaja nu ska jag lyssna vidare på musik och försöka lyssna på min aaaaaaaaas trååååkiga lärare som bara har en ton i rösten -.- Hörs!

Här kommer Aleks nya låt "Hoppas" Den är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0