Hold my hand and we will fade into darkness

Nee faan nu är de söndag och i morrn är de upp tidigt och skola som gäller -.- Uuuuusch!!! Min helg har vart ganska lugn, den spenderade jag me äldre och nya vänner :) Helt awesome. I dag så har jag mest vart me Robin vi drog till gallerian och köpte en jacka till honom och sen så träffade Albin i...någonstans, vi satt nere vid vattnet och typ bara chillade och lyssnade på musik och sen så gick dom och käka. Jag var väl hemma runt 21.00 och nu sitter jag här, lyssnar på musik och snackar med söta Ellen :D kanske skriver lite senare men aah, vi hörs! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: September

Så himmla bra, Älskar dig!xoxo

2011-09-25 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0