Goooomorgon!

Igår så gjorde jag inte så mycke på dagen förutom att jag åkte till viksjöskolan och träffade Arad när han hade slutat och så kom Matte förbi en stund, fett längesen jag träffade honom så de va bara kul :D på kvällen så träffade jag Elin, jag gjorde en liten miss men de blev bra iaf :p Vi drog hem till Viktor W, när vi kom dit så va alla typ as packade redan haha men aah vi hade kul iaf. Vi va inte där så länge men de började ändå spåra ut efter ett tag. Så jag Hanne och Elin tog bussen hem ;) I kväll är de fest hos Mello haha sjuuukt längesen jag träffade den bruden asså!! De kommer bli gaalet! :D men jag skriver senare för måste typ börja fixa mig lite för ska träffa morsan ett litet tag :p // Lundiish


Hahahahah ooootrooooooligt gammal bild!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0