Flum in the big city

Shooo!!! Hahaha faan va tråkigt jag har!! har vart hemma hela dagen i dag -.- och typ hela dagen igår -.- Men i fredags haha asså faan va kul vi hade då! Efter idrotten när jag hade slutat så mötte jag Elin, Jessica och deras två kill polare Robin och Albin, hade inte träffat dom innan men dom va riktigt schyssta ;) Vi satt i liljeholmen ett tag sen så drog vi in till stan och bara lallade runt lite. Hahah jag och Jessica va typ gaalet haypade! Alla drog hem efter ett tag för at käka men sen så möttes vi igen inne i stan. Vi gick runt typ lite överallt och jag och Jessica va fortfarande lika haypade hahah!!! Vi hamnade på centralen tillslut och satt och körde sanning eller konka haha! Elin taggade hem och vi andra drog hem till Robin. Vi låg och trängdes i hans soffa och kollade på nån skit film haha Albin drog hem och de skulle vi också göra men sen ringde Jessicas morsa och påminde oss om att tågen har slutat gått....haha så de slutate med att vi slaggade hos Robin xP Alla somnade på soffan men ingen hade sovit specielt bra haha xD runt 11 så drog jag och Jessica till stan, käkade frukost på donken ch sen så drog vi hem haha. Sen så har jag bara vart hemma -.- Oj...de blev visst lite långt men aja haha! xP Hörs! // Lundiish


Gamla stan (dålig bild, jag vet)


Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

den har vart awesome,sj? :)

2011-09-18 @ 21:14:10
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: hannah

allt bra med dig? :)

2011-09-18 @ 23:02:17
URL: http://hannahprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0