With Arms Wide Open

Heej!! Jag åkte hem till pappa runt 16.00 typ tror jag :s i alla fall, satt där och kollade på film ett tag och käkade middag med dom, sen åkte jag hem till mamma igen och sen så kom Edman och hämtade mig typ direkt haha :p va med han och hans polare ett litet tag sen så drog jag och träffade Jonas, Lillen och Ante. Vi drev med varandra som vanligt och de slutade med att Jonas satt på mig när jag låg ner på en bänk och sen kom Ante och frsökte pilla mig i ansiktet hahah asså de är lite svårt att för klara men aah haha xP Kul vare iaf. Sen så drog jag upp till handlan igen och då körde Robin (=Edman) hem mig igen :D Men nu måste jag sova för jag ska upp tidigt till skolan i morrn (fast de är lov) -.- Gonatt snyggingar!! // Lundiish


Så grym, får faan gåshud! Juste ska föresten sjunga den här låten och en annan med Tezz på hennes syrras dop eller aah de är hennes dotter som ska döbas ;) Men nu måste jag verkligen sova haha gonattiish!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Så jäkla bra låt, älskar Creed!!

2011-10-31 @ 09:11:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sandra T ♫♪

åh den är bra!

2011-10-31 @ 19:22:28
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0