We found love

Heeeeej!!!! kom hem för ungefär en timme sen. Åkte först till mamma och käkade och hängde där ett tag drog senare in till stan, träffade Robin. Vi satt bara och snackade i typ en timme sen så drog jag hem till mamma igen, precis när jag har bytt om till mjukis kläder så ringer Jessica och säger att jag ska komma ut och möta henne, Elin, Anton och Joel haha så aah jag drog ut igen xP vi gjorde inte direkt så mycke men vi hade kul iaf och Anton va jätte trevlig (hade inte träffat honom innan) Jag och Jessica tog tåget till kallhäll, gick runt och snacka lite och sen så drog vi hem och nu sitter jag här haha! Tänkte gå och lägga mig snart men funderar på om jag pallar kolla på en film först hihi. Aja gonatt snyggingar! skriver i morrn igen. // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0