I want you soo bad!

Goomorgon sötnosar!!! jag vaknade väl för en timme sen, så har typ bara legat och lyssnat på musik och gosat ner mig totalt i täcket haha xP Vet inte riktigt vad som händer i dag, kanske ska åka hem till solna ett tag och bara hämta lite små saker :p JUSTE!!! jag har inte berättat att jag har flyttat juh! :p Hahaha jag flyttade till solna med pappa och Tezz för typ 2 veckor sen xP de är ganska nice faktiskt och mycke närmare till skolan, de ända problemet jag har med att bo där är att de är galet långt till viksjö på kvällarna -.- Haha! jaja får se vad jag hittar på idag, Kramiish! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: D E M I S W E D E N

Hej! Fin blogg,ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2011-11-01 @ 21:17:44
URL: http://demisweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0