I'm back...again

Heej! haha ja jag vet att de va ett tag sen -.- men nu kör vi igång igen :) Just nu sitter jeg hemma i solna och lyssnar på musik. Ska gå ner till någet om ungefär 20 min typ; ska möta Jessica i jakan och drar vi väl till viksjö. Vad vi ska göra där har vi ännu inte kommit fram till men vi får väl dra runt lite och leta efter folk xP I dah så drog jag, Tezz och hennes polare Anelie in till söder för att hon skulle pierca sig i läppen (Anelie asså). Ne fy faan va sugen är är på att göra de!!! fast jag vill nog hellre pierca tungan och de har jag juh velat i typ 2 år kan jag tänka mig att de är....Men aja nu ska jag chilla ett tag innan jag dra, puss på er så skriver jag sen när jag har kommit hem! // Lundiish

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0