When I'm gone....

Kom nyss ut ur duschen så sitter och lyssnar på musik i min fina rosa leopard handuk Thaha....är på lite deppmode just nu...men jaja. Igår efter plugget så drog jag, Mathias och Debbie in till stan för att vi skulle till grönan men de va fucked up väder så de skulle bli bio ist,när vi satt på donken så va Debbie tvungen att tagga hem till hundarna. Jag och Matte hade typ gaalet tråkigt så vi tagge till viksö och sket i bion. Jag drog hem me sista bussen...berättar senare vad som hände där (på bussen) Nu ska jag snart platta håret och fixa mig sen drar jag väl till viksjö igen och träffar några av grabbarna. // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Sluta ve deppig du vet att jag inte mår bra när du är de!!!! Shit va hände på bussen?! :D <3

2011-05-28 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0