Tonight...you belong to me.

Efter kören så drog jag ut me Ante och Matte till vallen, kände att jag bara ville komma ut efter att ha stått och sjungt HELA dagen (betoning på Hela) ;p De va inte så kul på vallen, låg typ och sola medans killarna spran runt utan tröja och spela fotboll Thihi ;p Sen gick vi till träffen och chillade me några av våra bästa vänner....gitarren och soffan ;) när träffen stängde drog vi till ica, inget kul hände där så vi dog ut och softa i solen tills min morsa kom och hämtade mig. Nu har jag precis duschat så tänkte välja kläder tills i morrn och måla naglarna....efter Desperates ;) // Lundiish


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- nice!

2011-05-31 @ 21:19:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0