Space Bound

Heejsan!! När Debbie kom så blev de direkt till balkongen, de va fett nice! senare på kvällen så frågade Ivan om vi skulle me dom till stan, hade ändå inget att göra så vi mötte honom, Oskar, Gabbi och Nico typ utanför mig och taggade in till stan, vi satt typ och chillade på donken och sen så taggade vi, va hemma typ 22.15. Hade inte så jävla kul men aah...bättre än inget och jag ock Ivan var ändå typ tvugna att snacka så vi gjorde de....man aah...de är typ fortfarande skumt mellan oss. Men nu ska jag lyssna vidare på min musik och tagga till sängen, har friluftsdag i morrn s¨å måste vara pigg så att jag pallar. Gonatt snyggingar // Lundiish


Kommentarer
Postat av: MADDES

Igår blev det träning, mys med mamma i solen och filmkväll med killen. Hur var din helg?

2011-05-23 @ 11:49:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sounds good :D

2011-05-23 @ 16:37:14
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0