Shoo...

....pojkar och flickor!! Började 10.00 me spinning efter de vare lunch och sen blev de bowling Thaha en riktig klass dag asså. Men vi hade riktigt kul, hatar bowling egentligen men jag spelade me rätt personer.....fast jag kom sist :( Thaha Marcus van och Matte kom 2:a sen kom jag :p Efter att vi hade slutat så drog jag hem och efter ett tag så kom Ivan och Zacke. Vi gjorde inte så mycke chillade mest och lyssnade på skön musik ;) Thaha asså jag tror de är nått fel på mig i dag, har både städat mitt rum och diskat all disk, inte likt mig måste jag säga =S ;p Men jag skriver lite senare för nu så ska jag typ käka, hörs! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Hehe :D

2011-05-02 @ 20:40:15
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0