Save him, save him from the hand that he beats me on.

Thaha, börjar bli riktigt dålig med uppdatering nu för tiden :p för lat helt änkelt Thehe ;) Men juste Elevkonserten!! Thah de gick jätte bra, fick massa bra och glada komentarer efter så jag var ganska glad kan man säga Thihi. Själv tyckte jag inte alls att de lät bra -.- men aja jag tycker aldrig att jag sjunger bra så de är ganska lugnt :p Helgen har vart ganska soft, i fredags så drog klassen till källtorp för att kolla på nån musikal och efter de så drog jag och Debbie med Ivan, Oskar, Zacke och Anton till kallhäll centrum ockchillade, Thaha vi hade as kul vi fick massa heleum balonger och aah...man kan juh nästan gissa vad vi gjorde me dom ;p restren av helgen har jag spenderat mest me Ivan faktiskt. Veckan har knappt börjat så de har inte hänt så mycke än // Lundiish

Thaha ne nu ska jag fortsätta att sitta och sjunga en av de finaste låtarna som finns..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0