Nu måste vi dra!

Thaha aah de va juh kul Debbie kör juh som ett jävla mongo Thaha ;p Aah själv blir jag juh bara mer och mer sugen på att ta moppe kort och fixa en egen moppe, är så jävla trött på att folka ska köra mig hela tiden -.- :p äe hos morsan nu iaf och tänkte nog be ge mig mot sängen om em timme kanske, ska bara öva in låten lite mer. Ska juh till Kulturama i morrn Fm och sjunga och typ göra nått test...så jävla nervös asså, har juh typ inte övat på låten och har bara lyssnat på den i....några dagar!! Shiiit Thaha :p Aja Gonatt snyggingar så skriver jag hur de gick i morrn. // Lundiish


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en lugn och fin helg med grillning och mys med nära och kära. Hur mår du idag?

2011-05-24 @ 15:50:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0