Kill Cupid

Shoo, de gick juh faan bra i dag Thaha :p de ve juh kör och jag hade missat att söka till solo men de löste sig iaf, men eftersom att de va så många som hade sökt de så blev de mest duetter. Jag ska sjunga me Debbe (överaskande.....NOT!!) Thaha men eftersom att vår låt i verserna är i så lågt ton läge så ska typ Simon sjunga me oss -.-' Visst jag har inget emot de egentligen (oavseet vad som har hänt mellan oss) men varken jag eller Debbie vill att folk ska minnas våran låt som den Simon och de andra två tjejerna sjöng ''/ För när de gäller musik så får han ganska mycke uppmärksamhet och dom flesta är ganska trötta på de.... När vi hade slutat så gick vi till träffen för att kolla på inspelningen från elevkonserten, Thaha asså de lät faktiskt ganska bra när vi sjöng, de ändra problemet var att jag såg fett stiff ut Thaha ;p Aja men skriver kanske i morrn om jag kan, Gonatt snyggingar // Lundiish



Kommentarer
Postat av: MADDES

denna vecka har fyllts med träning, skola, jobb och utbildning. själv då?

2011-05-26 @ 19:14:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0