I wanna know what love is.....

Tjenare!! Inte så mycke nytt bara skola och mycke kör övning just nu, i morrn är de faan fredag!!! Jippeie. Jag och Debbie ska typ in till stan efter plugget och aah...till grönan :p Danny ska typ dit och då va jag bara tvungen Thihi :D Han är juh för bra asså! Aah juste jag och Debbie måste börja öva på vår låt också som vi ska sjunga tillsammans på skolavslutningen, de kommer bli gaalet mäktigt med kören bakom oss plus att aah Simon ska juh sjunga med oss också...men vi snackade med Daniel i dag (vår kör ledare) så va berättade typ hur vi tänkte så va har några nya idéer så får se hur de funkar, men nu ska jag faan slagga så Gonatt mina snyggingar, får se om jag kanske skriver när jag är hemma i morrn. // Lundiish




Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Vem tror du vinner Champions League :)?!

2011-05-27 @ 13:13:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: MADDES

okej :) vad ska du göra ikväll?

2011-05-27 @ 17:26:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0