Gooomorgon!!

skönt att man typ inte har någon röst kvar Thaha börjar nog bli lite sjuk tror jag -.- har kommit på att de kanske inte är så smart att va ute på kvällen nere vid vattnet där de blåste som mest i bara en tunn T-shirt och skinn jacka Thaha ;p jaja kul hade vi iaf ;p just nu så sitter jag och lyssnar på musik och väntar på Debbie som kommer hit om typ en timme, vi tänkte chilla gaalet i solen på min balkong med typ schysst musik, jordgubbar och kanske lite melon Thaha ;) Faan va soft!! ska typ träffa Ivan senare också...aah får se hur de blir me de. // Lundiish




Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Har du tips på någon god maträtt? :D Jag behöver verkligen lite nya maträtter att laga :)

2011-05-22 @ 15:14:09
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hallå där. Vad hittar du på nu?

2011-05-22 @ 17:41:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0