Gitarr freak!!

I dag vare reflektionsdag och jag gjorde nationella i matte och så hann jag göra 10 minuter på ett musik prov också, sen så pallade inte jag göra så mycke mer Thaha så jag chillade mest me grabbarna och aah de va kul :p Vi stog och kollade när en snubbe (inte gammal) satt och spela gitarr, asså så jävla grym han va!! fick faan gås hud! efter skolan så drig jag hem solade lite på balkongen och sen drog jag hem till Ivan och chillade där ett tag, drog hem och käkade och satte mig sen me gitarren själv och lärde mig lite nytt Thihi ;p // Lundiish

Nästa grej på min lista som jag bara måste lära mig!!!


Så jävla grym han är!! Ryser juh! :D


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; ja :D

2011-05-19 @ 14:54:20
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0