Family Portrait

I'm home!! va kvar i skolan ett tag längre, vi hade skit kul. Jag, Debbie och Sandra va kvar i musiksalen och bara bombade me sång Thaha Shiit Sandra är faan grym på att sjunga, driver inte! synd att hon inte kan följa me på lördag ''/ Thaha aah juste jag har inte äns berättat vad som händer då :p Jag och Debbie ska söka till Idol!! Thaha bara för en kul grej :p Asså jag har inte äns valt låt än -.- Men de kommer faan bli kul förutom att va typ kommer att få stå i kö 30 timmar ;p Nu är Ivan här, tänkte hänga me han ett tag innan morsan kommer och hämtar mig, aah juste jag kanske ska ringa pappa och säga att jag åker till henne i dag :p // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Sissi liss

Woow fett cool! då kanske jag ser dig på tv :P :D

2011-05-03 @ 17:07:15
Postat av: Lundiish

Thaha inte säkert att man äns går vidare men aah ;p

2011-05-05 @ 14:08:33
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0