BÄÄÄÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN!!!!!

Shiiit asså jag har haft så jävla gaalet kul ikväll! Först möttes vi (de stora gänget) på tåget mot stan, de va jag, Jonas, Lillen, Vigge, Ellen, Tara, Matte, Ante, förlåt om jag har glömt någon! men aah när vi kom in till stan så kom några fler killar, pallar inte räkna upp alla Thaha :p Sen kom vår limo i alla fall. Jag, Vigge, Ante, Matte, Tara, Debbie, Ellen och Elin åkte tillsammans, gaalet kul. Dunkade musik som faan och allt. När vi kom fram blev de massa bilder och aah lite mingel sådär. Mat efter, inte så god men de dög. Thaha sen skulle vi dansa bugg och typ vals :p De va kul i alla fall men sen, asså sen Thaha då drog de igång på riktigt!! Gaaaalet kul, dansa som faan, skit ont i fötterna men de skiter man faan i Thaha asså riktigt floppmode! :D De va roligast i slutet asså (när jag och Jonas dansa....) Thihi! XP Nu är jag hemma i alla fall, sitter i soffan med fötterna i ett grymt skönt fot bad, precis vad jag behövde asså Thaha // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0