You mean everything to me girl.

Tjenare! Dags att börja packa lite, drar till mamma i kväll. Faan vilken fail asså!! jag var så jävla trött efter matten som egentligen är sista lektionen, att jag helt glömde bort musikverkstan :'( Hur faan kan jag glömma de som typ är roligast på hela dagen -.- ???? Helt sjukt...man aja Thaha nej va pinsamt kolla på min tokiga men älskade kusse la upp på facebook



Thahaha snacka om tider där man kunde göra typ vad som helst och man brydde sig typ inte om ett skit! Melissa gumman jag älskar dig och är verkligen glad att vi fortfarande har bra kontakt med varandra. Du betyder såhäääääär mycke för mig, okej du kanske inte såg hur mycke jag visade men iaf du fattar säkert Thaha ;) // Lundiish

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jaha okej <: så vad gör du just nu? :)

2011-03-10 @ 19:46:57
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0