Mer snö!!....NEEJ TACK!

Asså ne jag orkar inte längre!! så fort de börjar bli en aning varmare ute så ska de juh självklart börja snöa på som faan!! Blir de aldrig vår eller, just nu känns det juh som att vi kommer ha snö i juni -.- Jag, Elin W och Debbi möttes i kallhäll och bara flumma runt ute ett tag, sen tog vi bussen till typ tånglöt och Elin åkte vidare hem. Så jag och Debbie träffade Rickard och Marcus, två små snorungar som går i viksjö. Roliga snubbar iaf Thaha ;) Jaja är hemma nu iaf och ska typ slagga snart. I morrn ska jag till sollentuna och träffa Maria ett tag, Debbie kanske följer me, och så ska jag kolla om jag hittar en ny halsduk Thehe :p Gonattiish // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: underbart :D solen strålar så veckert ;)

Va ska du hitta på ikväll då?? :D

2011-03-19 @ 16:33:31
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0