Bla bla bla.... -.-'

Shoo, sorry jag vet att jag har vart väldigt osocial på sista tiden. Sorry för de... Men aja det har vart lite mycke nu på sista tiden. Till exempel så har jag och min kille gjort slut.... de blev 2 månader och 12 dagar </3 Men inte så mycke att gråta över, men han var en riktigt schysst kille och vi är fortfarande vänner :) Faan Thaha jag sitter fast i telefonen och jar gjort de i typ över 2 timmar -.- asså jag har inte fasstnat i den utan jag snackar i den (om någon missförstod de) Får se hur länge jag får sova i natt då -.-' Gonatt iaf // Lundiish


Oooold pic


Kommentarer
Postat av: Becca

är de inte skönt med helg??

dessutom skiner solen och de känns att våren är påväg.. allt bra med dej idag?? :D

2011-03-05 @ 11:10:29
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0