We're gonna Save The World tonight

Shoooo!!! Kom hem för ett tag sen, äntligen hemma säger jag bara Haha! direkt efter kören så hämtade morsan mig i skolan så vi drog direkt till nacka för att fira Niko som tog studenten :D Tyvär så vare gaalet tråkigt -.- när vi äntligen hade dragit så körde anders hem mig till Debbie, vi chillade lite, gick ut me hundarna och sen så taggade vi till viksjö och träffade Arad och hans polare. De blev lite knas tyvär men jaja sånt händer ;) Haha han är så gaalet söt asså!! ;p Förlåt Arad för att jag inte sjöng för dig i kväll som jag faktiskt typ sa att jag skulle göra...men lovar att nästa gång vi träffas så ska jag göra de ;) men nu ska jag fortsätta lyssna på min musik Haha. // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0