shine on me!!

kom nyss hem till pappa. I går åkte jag till viksjö och träffade Arad, vi satt på han polares altan och snackade i typ tre timmar medans han spelade gitarr och försökte få mig att sjunga (som jag hade lovat men inte gjorde) , men de va mysigt iaf. Sen gic vi till lundskolan och träffade några av hans polare som va där och grilla, de va typ inte så kul där plus att de va fullt av mygg så vi gick tillbaks till altanen och typ fortsatte att snacka :p Gick hem till morsan för pallade inte åka ända till pappa, inte för att de är så låmgt men aja haha ;p nu ska jag äntligen lägga mig på balkongen att tag ;) // Lundiish


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag då tjejen?

2011-06-03 @ 20:57:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0