Poolpatreeeeyy!!!

Shooo!!! Ska snart möta Vigge, Matte och Jonte (som jag aldrig träffat förr) här i kallhäll någonstan vet inte riktigt vilken väg dom kommer Hahaha men aja iaf, vi ska hem till Elin i stäket och softa gaalet vid poolen!!! Faan va skönt att solen äntligen har kommit fram också :D Igår så dog jag till barkarby och träffade Arad, Alex och cw ett litet tag sen taggade jag hem igen haha men de va ändå ganska chill :) Och aah nu har jag äntligen hittat en lämplig bikini kan man säga :p mina vanliga är juh hos morsan så nu fick jag ta en vanlig tub och så hittade jag en underdel som va helt okej :p Aja måste bli klar nu så höörs! // Lundiish

En av de nya favvo låtarna haha!! så jävla skön att lyssna på när man är riktigt förbannad :D man blir juh lite glad asså ;p


Kommentarer
Postat av: Annie Lind

Tjaa! Cool blogg, allt bra med dig? :)

2011-06-20 @ 16:49:20
Postat av: Lundiish

Tack så mycke! Jorå de är good, själv ? ;)

2011-06-21 @ 04:37:21
URL: http://lundiish.blogg.se/
Postat av: Annie Lind

De är bara bra :D

2011-06-21 @ 20:33:20
Postat av: Lundiish

Härligt ;D

2011-06-22 @ 19:12:39
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0