Pappa.....

De känns som att alla andra runt om kring mig känner dig mycke bättre än vad jag gör, hur faan kommer de sig?! jag har känt dig i hela mitt liv men ibland så känns det som att jag inte känner dig på nått sätt alls.....De är nästan alltid samma sak, jag får alltid reda på saker om dig eller vad du ska göra genom mamma. Du pratar juh faan aldrig med mig!!  Jag försöker spendera så mycke tid som möjlig med dig men alltid när jag är här så jobbar du alltid eller tränar....de känns som att du tar allt föra mig ALLT! Vet du hur sårad jag blev när du inte kom på min skolavslutning? Jag höll på att bryta ihop bara för att jag hade sett fram emot de så jävla mycke, att ni skulle sitta i publiken när jag sjöng min solo del....jag trodde verkligen att du skulle vara där och stötta mig, jävla svikare du är! Jag älskar dig men kan inte du visa att du iaf uppskattar mig lite mer ibland för just nu känns de bara som att jag är en i mängden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0