Men kom igen?!

Asså ne helt allvarlig?!?!?! regnet över röstar juh för faan musiken :o de är inte okej!!! Efter att jag vart i skolan så...juste vänta haha de har inte jag sagt äns :s men aja jag var tvungen att åka till skolan och skriva på min gymnasie ansökan som jag tydligen hade glömt bort haha aja när de va klart så mötte jag Elin i jakan så vi taggade in till stan. De va härligt väder och båda va på bra humör sen när vi skulle hem....då kom regnet! De bara börja ösa ner och åksa och jag vet inte vad haha! Asså vi var helt genom blöta när vi kom fram till stationen :o När vi kom till jakan så lyste solen igen så de va nice men nu äre helvete skapet tillbaks -.- Jag hade juh liksom tänkt att dra till viksjö men de är juh typ bara att glömma nu Hahaha :p -.- Hoppas de klarnar upp om ett tag igen ;) // Lundiish


Kommentarer
Postat av: MADDES

örhänget har jag gjort själv :) har även sålt typ 3st till några läsare!

2011-06-23 @ 14:01:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0