.....Man down

Heeeej!! kom hem för typ en timme sen, Haha gissa vem jag har träffat :p (svaret är Arad om ni inte fattade de ;p) Han satt och spela gitarr och försökte få mig att sjunga igen...som jag hade lovat. Tyvär så höll jag inte mitt löfte ''/ Men aah vi ska typ träffas i morrn...igen Haha!. Aah jag har inte så mycke att säga faktiskt, man aah....Haha Gonatt snyggingar! skriver i morrn när datan setts på ;) // Lundiish


Ja jag vet att jag har lagt upp låten förut, men den är galet bra plus att nu får ni se videon till också (om ni inte redan har sett den såklart)


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Tung ju! när den ut?! :S :)

2011-06-04 @ 12:51:24
Postat av: Lundiish

Haha jag har faktiskt ingen aning ;p

2011-06-04 @ 17:06:20
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0