Losing my religion

Aah nu har jag legat på golvet och lyssnat på musik tillräckligt för att fatta att jag måre inte bra Haha!! Faan nu är jag trött också!!! :( Haha aja jag ska bara berätta kort om min dag sen ska jag sova! så aah...jag hann inte riktigt träffa Ivan...för han skulle typ iväg någonstans plus att jag var väldigt seg också....sen var jag tvungen att tagga så jag drog till viksjö vet inte riktigt när jag va där men jag träffade Arad som jag sa att jag skulle och i dag så sjöng jag faktiskt :D äntligen haha! De va några killar där vi satt och spelade bandy och dom verkade verkligen uppskatta Arad's fina gitarr spel (han är verkligen duktig) Aah vi gjorde inte så mycke mer än att gå runt lite och sitta och snacka :) Men nu ska jag sova...tror jag...Gonatt snyggingar! skriver i morrn // Lundiish




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0