Thats the place were I wanna be....in your heart

Tjena tjena! kom hem för ett litet tag sen. Har varit i viksjö en sväng och träffat Arad (äntligen!) Haha hade inte träffat honom på en månad så aah... :p Vi satt och chillade på en av hans polares altan med Ante, Jacob, Parsia, Cw och Fredrik. De blev inte så länge men de va nice ändå :) När Arad hade dragit hem så tänkte jag att jag skulle ta bussen irfån viksjö centrum och på vägen ner dit så stötte jag på Jonas, Robin och Rasmus. Jonas va påväg hem så de blev bara en liten snabbis, asså...inte en snabbis som i "haha vi tog en snabbis" utan att vi bara hann att träffa varandra en snabbis hehe :p Iaf Robin och jag tog samma buss. Såå aah hehe de va min kväll :p Nu ska jag kolla på Step up 3. Gonatt snyggingar! // Lundiish




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0