Mammas gata

Aah nu äre så att uppdateringen kanske kommer bli ganska dålig under den här tiden jag är här så aah sorry för de ''/ Iaf, vi kom iväg typ klockan 06.00 och var väl framma runt 15.30 kan jag tänka mig...ganska lång bil resa kan man luuugnt säga haha :p och de tog juh bara 2 timmar att sätta upp förtältet också haha -.-' Jaja allt är klart nu och alla ligger och sover....förutom jag då...som vanligt hehe :p jag kan lägga upp lite bilder en annan dag på hur de ser ut här ;) skriver när jag får tillfälle. // Lundiish



Kommentarer
Postat av: Fillippa

Srry för sent svar !



Sv: Okej ! =) Idag ska jag först åka iväg och göra en sak sedan ska jag åka och tävla ! =)

2011-07-12 @ 11:04:19
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0