Satan i gatan!

....asså jag är gaalet trött typ Hahahah!! (fett syynd) vi va ute hela natten igår...hade skit kul men vet faan inte om de va värt de asså....fast joo de vare juh men aah iaf :p Dagen började me att jag drog till viksjö och träffa Vigge och Ante, vi drog ner till Koffsan och dom försökte fiska i spö regnet....de gick inte så bra för dom plus att de kryllade av getingar så vi taggade låångt Haha :p Taggade sen hem och käka och sen så drog jag till sandvikskolan och träffade Arad, en annan Ante, en annan Viktor, Parsia och Jacob. Arad och Parsia taggade efter ett tag men kom tillbaks efter några timmar fast då hade jag Ante och Erika redan hunnit käkat på donken och väntat på bussar i evigheter så deee luuuugnt haha :p Jaja när alla var samlade igen på klockan 05.00 så satte vi oss vid lund men Alex och några andra och rökte vattenpipa och bara softade gaalet haha efter några timmar skulle alla typ till donken igen -.- pallade inte så jag och Ante tog bussen mot barkarby och taggade hem Hahahaha asså så jäääävla skön snubba han är jag tror inte jag har skrattat så mycke i mitt liv förut (fast joo) haha ;p Får se om jag är hemma ikväll asså men men man vet juh aldrig vad som händer haha ;p Man aja skriver väl senare kanske då. Kramiish! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Fillippa

Sv: Härligt ! Samma här, är hur trött som helst xD

Det är toppen ! =) Händer ikväll ? =)

2011-07-03 @ 18:11:23
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag har haft en rätt bra helg trots att jag jobbat. Hur mår du idag?

2011-07-03 @ 19:16:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0