Ondskan

Faan de blev en ganska härlig dag iaf...tänkte berätta om den i morrn. Nu har jag typ nyss kollat klart på en absolut svensk favorit, Ondskan. Vet inte riktigt varför jag gillar den men den är så verklig på nått sett....plus att Danny Saucedo är me i den Hihi :$ Men aja nu måste jag verkligen sova, ska upp tidigt i morrn för att åka in till stan och träna me Tess och pappa haha ;p Sååå eh....aah haha jag skriver helt enkelt i morrn under dagens gång ;) Gonatt snyggingar! // Lundiish


Andreas Wilson som har huvudrollen i filmen, Erik


Danny - Dock så ser man inte så mycke av honom i filmen och de här är inte den snyggaste scenen direkt haha ;p

Kommentarer
Postat av: Fellan

Trodde inte att du gillade Danny :p hihi

2011-07-08 @ 10:29:42
Postat av: Fillippa

Sv: Yes ! ;) Tack så mkt ! =)



Härligt att bara vara hemma ibland ! =)

Händer idag då ? =)

2011-07-08 @ 11:55:59
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: Lundiish

Hahaha men de gör jag ;)

2011-07-08 @ 16:15:15
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0