!!!!!!!!

Yooooo bitches!!!!!! I'm home!!! :D Hhahaha asså faan va skönt de är att vara hemma, och ensam också :D Pappa och Tess drog till Riga i torsdags och morsan och Anders är fortfarande ute på vägarna. Dom kommer inte hem eftersom att dom ska sova någonstans efter vägen och jag vet inte vad hehe. Så hag hade turen att åke me mormor och Gunnar som kom dit och överasskade oss för två dagar sen haha :p Iaf dom var så himla snälla och körde mig till kallhäll :D Jaap så nu ska de bli skönt att få duscha i en normal dusch och sova i en normal säng, Min säääng åh!! som jag har längtat haha !! :D // Lundiish

Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-07-29 @ 22:01:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0