RESUSCITATE ME

Shoo Katt ;) Har sov morgon i dag (så va faan jag jag uppe nu!?!) p.g.a jag och Debbie va Guider i går kväll på vår skola, de va öppet hus för dom nya 6:orna som börjar där till hösten. Vår grupp var feeeett jobbig, ungarna var totalt ointreserade av skolan och ville bara gå ner till mat salen för att äta bullar!! och föräldrarna va inte så perfekta heller. Och jag som typ verkligen Ogillar snorungar va nog inte så trevlig Thaha, Ber om ursäkt för de ;p Men kvällen var ändå nice och vår skolsyster Lottie körde hem mg och Debbie, så himla schysst. Så aah jag börjar 09.40 i dag :D slipper juh No! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Clock Parts

click here for the best get more info around

2015-06-06 @ 00:07:58
URL: http://howtobuildyourownclock.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0