Liquor Store Blues

Tjenare! Vi taggade aldrig till stan båda var för trötta så vi tänkte ta de i morrn i stället ;) Just nu sitter jag och väntar på Anders, han ska köra mig fram och tillbaks till kallhäll så att jag kan hämta lite av mina stuff. Har faan inget här hemma hos mamma Thaha! Har bara legat hemma idag och kollat på film :p skönt som faan asså, men det får inte bli en vana det är juh faan lov asså!!! Skolan börjar den 10:e igen. Åååh jag orkar inte asså! Men den här terminen ska faan bli såååå mycket bättre en förra ;) // Lundiish


One of my favorites


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-06 @ 00:27:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0