Tiiiider!!!!

Tjaa faan ;) sitter i mitt rum och snackade nyss me Ante och Matte på skype ;p pallar inte längre de blir faan tråkigt efter ett tag Thaha :p ne men jag ska väl sätta mig och kolla på nån film om ett tag, har iaf för mig att de skulle börja någon nu typ :p Men aja vi hörs och ha en underbar kväll/natt Thaha ;) // Lundiish






Thaha asså det här är typ 2-3 år sen snacka om tider!!! Den översta bilden är på Matte från när jag och han var som bästa vänner, Andra bilden är på mig och Elin W när jag hade sovit hos henne på morgonen. Thaah och den sista bilden är på Ante från när vi va i jakan centrum och killarna fick prova tjej kläder Thahah kuuul vi hade den dagen ;p


Kommentarer
Postat av: Becca

allt bra? planer för helgen? :D

2011-02-04 @ 16:44:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: bara bra :D

har du någon favvo låt?

2011-02-04 @ 19:13:16
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0