All I want is you

Uuuusch jag är typ sjuk :( Vaknade i morse och märkte att jag inte kunde prata!! efter ett tag kunde jag få fram små hesa ljud och resten av dagen har jag snackat hest som faan -.- Jag stack hem direkt efter nationella var klart. Faan jag som verkligen behöver vara i plugget nu och bygga upp mina betyg och framför allt min närvaro ''/ kul att man har soc möte i dag också -.- Och innan de så ska jag till min gammla skola vid 16.00 för Min lillsyrra Josefin har nån slags teater uppvisning och efter som att jag inte har skola nu så kan jag gå dit och kolla lite ;p Men hare bra jag skriver senare // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: jorå :)

har du haft en bra dag? :D

2011-02-10 @ 21:52:40
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0