Your sooo cute!!

Nee faan nu börjar jag bli sjuk också...skut kul, nu när de snart är nyår och allt -.- Va ute igår i viksjö med Nordin, Peter, Alex och Timan. Vi gjorde inte så mycke förutom att vi drog till stäket ett tag, chillade där och sen åkte tillbaka till viksjö och mötte Axel. Alla drog typ hem förutom jag, Nordin och Axel så vi tog en promenad genom viksjö och snackade allvar typ, riktigt fina pojkar asså! Sen när jag skulle dra hem så blev de knaas men allt löste sig ;) Sen i dag så drog Jag, Nordin och Axel till stäket fixade nån raket liknade grej på hemköp typ, tog en kaffe på donken och sen drog vi till barakarby, Axel köpte en jacka (som han är jätte nöjd med), jag fick en mössa xP sen drog vi vidare till jakan. Nordin köpte en jacka och Axel en skjorta haha och sen drog vi hem :p Så nu hade jag tänkt att fixa lite med min mobil som jag fick igår :D och sen senare ska jag snacka med Jessica som jag typ inte har gjort på evigheter känns de som. Hon är i jämtland just nu och de finna typ ingen mottagning alls där...DE SUGER! -.-så de blir en skön hemma kväll idag så får vi se om jag mår lite bättre i morrn också ;D Men kram på er! // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0