Hey I heard you were a wild one.

Gomoorgon!! hoppas alla hade en lyckad jul igår! Min va väl ändå helt okej, ganska stiff men min släkt är juh som den är haha :p Jag va mest med Sabina som vanligt :) Men fram åt slutet blev de galet tråkigt och jag ville bara hem haha så när vi äntligen hade kommit hem så satt morsan jag och Anders i soffan och kollade på Baksmällan 2 (perfekt jul film) haha ;pSka börja packa lite saker snart efter som att jag drar till eskilstuna med pappa, Tezz och Alex följer också me :) och vi kommer hem på tisdag igen. Hahah jag fyller år i morrn!!!!! :D tänkte bara säga de xP Men vi hörs! // Lundiish

Här är lite bilder från gårdagen iaf, Puss på er!! :D


Julmiddagen!


Stefan (morbror) Niko och Anders (låtsas pappa)


Sabina (morsans kusin) och jag


Första julklappen gick till mig :D


Morsan och Tomten


Niko (morsans kusin)


Niko fick leka med ungarna som vanligt ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fick du de du önskade dig då?? :)Kram

2011-12-25 @ 14:00:46
Postat av: Lundiish

Jaa de fick jag verkligen! så otroligt lycklig jag är haha ;D Kramiish

2011-12-28 @ 18:54:59
URL: http://lundiish.blogg.se/
Postat av: Lundiish

Jaa de fick jag verkligen! så otroligt lycklig jag är haha ;D Kramiish

2011-12-28 @ 18:55:30
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0