Will you be there??...

Tjaaaaaa!!!! Jag är sjuuk!! skit kul haha -.- Stannade till och med hemma från skolan idag, kändes som att jag va helt död på morgonen kunde knappt andas för att jag va så gaalet täppt i näsan xD Men känner jag mig lite piggare och jag orkar iaf sitta upp haha! Så nu ska jag försöka skriva klart min hund uppgift och sen ska jag börja fräscha upp mig lite haha för jag ska åka hem till solna och träna lite inför dopet på måndag som vi ska sjunga på, Alex följer me mig hem också så han ska få träffa farsan och Tezz för första gången, och han kommer få höra mig sjunga...pinsamt haha eftersom att jag inte brukar sjunga inför folk så mycke plus att jag är sjuk så de kommer nog låta förjävligt -.- De sämsta med den här dagen är att jag inte kunde följa mina planer :( Jag skulle nämligen träffat Debbie i dag efter skolan och vi skulle in till gamla stan för att gå på typ julmarknad som vi hade sagt att vi skulle göra förra året ''/ men nu fick jag juh inte gå ut så de suger! Varför jag kan åka till pappa är juh bara för att aah... de är min pappa. Men får skriva senare för har lite att göra nu, Hörs! // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0