Talking loud, not saying much...

De här året är snart slut och jag har många minnen som alltid kommer att finnas kvar från de här året, både bra och dåliga. Men de bästa som har hänt mig i år är att jag och Debbie blev vänner igen. Visst de otroligt dåligt att vi blev osams men är så otroligt glad att vi är vänner igen. Hon är så bra på alla sätt och jag älskar henne grovt. Visst de kommer nog inte bli som förr mellan oss men jag kommar alltid att finnas för henne oavsett vad! För hon är den personen som alltid funnits för mig även om jag inte har vart värd de. En anna grej som jag är otroligt lycklig över är att jag och Alex hittade varandra. Han är en helt underbar människa med ett stort hjärta av rent guld! Vi blev tillsammans igår (18 december). De tog bara en vecka innan vi blev de alltså har de gått riktigt fort. Men ändå de blev som de blev och jag kan nog inte må bättre! :D Så haha ville bara säga de xP men nu slutar jag typ så hör av mig senare. Kraaamiish! // Lundiish


I miss and you love you so much! <3


You make me soooooo happy baby <3
(Hade ingen egen bild så snodde den från fb hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0