Stereo Hearts

Goomorgon!! eller aah okej inte riktigt kanske haha xP Vaknade i dag av att min Alex håller om mig, så underbar känsla! Vi drog till viksjö igår, jag och Jessica käkade tillsammans och snackade lite, ho fick sin julklapp ocg blev jätte glad haha :D sen så åkte hon hem :( spenderade resten av kvällen men Alex, Nordin, Peter och Niclas. Vi gjorde inte så mycke förutom att vara inne på ica och driva runt lite, sen så tog vi en liten sväng med Niclas bil hihi :D Jag jag och Alex ko hem så började vi kolla på The Last Song. Haha vi kollade inte äns på halva filmen innan vi gick in och la oss i sängen, jag var så gaalet trött xP Vi vaknade väl typ halv 2 eller ahh okej jag gjorde de haha och då va han tvungen att gå för han skulle iväg :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem, men jag skriver senare! // Lundiish


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv; tack, din med!

2011-12-24 @ 00:22:32
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0