Do your thing!

Hahaha de känns som att varje gång jag skriver "I'm back" så slutar jag skriva på ett tag xD Men iaf nu har jag bestämt mig för att jag ska börja vara lite mer seriös med bloggen nu! :D Just nu sitter jag i skolan och ska börja skriva en av uppgifterna som jag inte har gjort ännu....de är en hund uppgift. Jag ska skriva om typ tre olika raser och förklara så mycke som de går om dom. Sen har jag bara ett prov kvar sen så är jag klar....med sällskapsdjur haha. Men aja de löser sig, har iaf bestämt mig att efter lovet så ska jag sköta mig som faan :D // Lundiish


Kommentarer
Postat av: JFdressage

superfin blogg! Va gärna med i vår julkalender! :)

2011-12-19 @ 12:18:27
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0